TOPIC: Info over en de nokkenas zelf van A112 Abarth

Info over en de nokkenas zelf van A112 Abarth 8 years 6 months ago #876

Wie oh wie heeft er info over de nokkenas van de A112 Abarth? Ik weet dat het een 252/252 is met 32 graden overlap maar wie heeft de lifthoogte van de nokkenas. Ik heb het vermoeden dat deze rond de 9mm ligt gemeten op de klep? Mocht iemand alleen de nokhoogte van de nokkenas weten dan houdt ik me ook aanbevolen, omdat ik inmiddels al achter de tuimelaarratio ben.

Vraagje 2: Wie heeft er 1 liggen waar hij/zij afscheid van wilt nemen, zodat ik de motor die ik in gedachten heb verder af kan bouwen?
Last Edit: 8 years 6 months ago by Kevski-Style.
The administrator has disabled public write access.

Info over en de nokkenas zelf van A112 Abarth 8 years 6 months ago #879

• molen934
  • molen934's Avatar
  • Administrator
  • Thank you received: 5
Hoi

Ik niet. In het boek staat niet meer dan jij al weet. Naja inlaat 16 gr voor bdp en 56gr na odp en bij uitlaat precies andersom.

Werken wel heel goed op een 903 voor een paar extra pks. Dus sowieso geen risico om deze aan te schaffen.
The following user(s) said Thank You: Kevski-Style

Info over en de nokkenas zelf van A112 Abarth 8 years 6 months ago #881

Dank je voor je reply: Ik ben inmiddels inderdaad wat verder met het de specs ervan, maar om alles optimaal werkend te krijgen had ik de specs wel nodig. Met nadruk op had, want zoals het er nu uitziet is de 850 sport nokkenas ook een interessante keuze. En naar ik me heb laten vertellen zit die standaard ook in de 127 uit de eerste serie, dus dan heb ik al iets beters liggen naar alle waarschijnlijkheid. Dan hangt het alleen nog van het nokprofiel zelf af wat er beter is, maar na het zijn van de foto's zet ik mijn geld in op de 850 sport nokkenas.
Time to create page: 0.087 seconds