Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Pierre's project

Pierre's project 9 months 4 weeks ago #893

• Firestone
  • Firestone's Avatar
  • Gold Boarder
  • Thank you received: 2
Owh wat spijtig om te lezen Pierre. Ik hoop dat je wat anders leuks kan gaan vinden, wat je nog even bezig kan houden, dan alleen je Fiat 600.
Waar is je Äbarth"naar toe gegaan?
Leuk dat Bob het project met de R5 bak voort wil zetten
Forza ABARTH Italia
The administrator has disabled public write access.

Pierre's project 9 months 4 weeks ago #894

• PiMo
  • PiMo's Avatar
  • Expert Boarder
  • Thank you received: 5
Ach Jörgen ... ik heb nog zat waar ik mijn tijd mee kan doorbrengen. In de eerste plaats heb ik natuurlijk mijn andere 600 nog en die ben ik rustig aan rijklaar aan het maken.

Pas geleden nog vier mooie GB velgjes gekocht en daar heb ik er al twee van opgeknapt.

Ben nog lekker bezig dus.

Ik doe ook nog veel aan (trein)modelbouw en daar kan ik altijd aan verder. Zelfs als het koud is. :) De "Abarth" is gekocht door ene Peter uit Hoorn. Ook een hobbyist. Die had er grootse plannen meer dus hij heeft een goede baas gekregen.
Last Edit: 9 months 4 weeks ago by PiMo.

Pierre's project 9 months 3 weeks ago #895

• PiMo
  • PiMo's Avatar
  • Expert Boarder
Ik heb een probleem Bob. Ik ga toch zelf de R5 bak proberen te gebruiken (sorry :( ). Ik heb op het ogenblik een Fiat Seicento waar ik in rij maar die wil ik helemaal gaan strippen. Ik wil proberen de 1100 motor hieruit te gebruiken samen met de R5 bak in mijn 600. Geen idee of het kan maar het lijkt me wel een nieuwe uitdaging. Laat de vorderingen hier wel voorbij komen.Nogmaals sorry dat ik je de bak al beloofd had.

Pierre's project 8 months 1 week ago #896

• Firestone
  • Firestone's Avatar
  • Gold Boarder
Toch weer lekker bezig Pierre, goed om te lezen
Forza ABARTH Italia

Pierre's project 8 months 1 week ago #899

• PiMo
  • PiMo's Avatar
  • Expert Boarder
Ik kan het toch niet laten Jörgen. Ik moet het alleen heel rustig aan doen en dat is voor mij ontiegelijk moeilijk :unsure:

Pierre's project 7 months 2 weeks ago #902

• molen934
  • molen934's Avatar
  • Administrator
Hi Pierre,

Goed om te zien dat je weer bezig bent idd.

Maakt niet uit. Had m puur als reserve gebruikt. Momenteel met veel te veel bezig en weinig tijd voor de Abarth.

Op dit moment de Honda CB750 opnieuw opgebouwd, een Corolla GT twin cam gekocht en de BMW racer vraagt ook steeds onderhoud haha.

Uiteraard kan ik je helpen als je de 5-bak wilt gaan monteren.
Last Edit: 7 months 2 weeks ago by molen934.

Pierre's project 7 months 2 weeks ago #903

• PiMo
  • PiMo's Avatar
  • Expert Boarder
Wauw ... druk zat dus Bob. Je hoeft je niet te vervelen. Ik ben nu de Seicento aan het strippen (heel op mijn gemak) en dan ga ik eens kijken of dat in de 600 kan. Het zal nog een klus worden met de hele draadboom, computer en startonderbreker noem maar op. We gaan het meemaken. ;)

Jij had je bak geschakeld met kabels? Kan jij me helpen aan foto's van het schakelgedeelte met kabels op de R5 bak zoals die in jouw auto zit? Misschien kan ik de kabels van de Seicento gebruiken.

Pierre's project 7 months 5 days ago #904

• Firestone
  • Firestone's Avatar
  • Gold Boarder
Lekker bezig Bob en Pierre, ik volg op dit moment een Abarth project waarbij iemand uit Malaysia een Daihatsu 660 turbo Twincam in zijn 600 gaat lepelen.
In Nederland rijdt er ook al iemand mee rond.
Lijkt allemaal redelijk goed te passen. Zit alleen heel veel werk in de electronica.
Maar dat is jou gelukkig niet vreemd Pierre.
Forza ABARTH Italia

Pierre's project 7 months 1 day ago #905

• molen934
  • molen934's Avatar
  • Administrator
Ja tuurlijk kan ik foto's maken.

Klopt ik heb van een oude MR2 een schakelmechanisme gekocht en deze vastgeschroefd op de plaats van de oude pook. Push-pull kabels heb ik gekocht bij een botenzaak en dit werkt prima. Wel heel veel moeten fabriceren.

Ik wil alles nog netjes spuiten en terugmonteren, maak dan wel foto's. Zal wel volgende maand ergens worden.

Ik heb zo een motor een keer ingebouwd gezien bij een 600. Deze reed echter nog niet. Deze was van de zoon van de man met de grijze Abarth 850TC (even zijn naam kwijt, heeft een garage in de buurt van scheveningen?).

Pierre's project 7 months 1 day ago #906

• PiMo
  • PiMo's Avatar
  • Expert Boarder
molen934 wrote:
Ja tuurlijk kan ik foto's maken.

Klopt ik heb van een oude MR2 een schakelmechanisme gekocht en deze vastgeschroefd op de plaats van de oude pook. Push-pull kabels heb ik gekocht bij een botenzaak en dit werkt prima. Wel heel veel moeten fabriceren.

Dat fabriceren is geen enkel probleem Bob. Juist leuk.
molen934 wrote:
Ik wil alles nog netjes spuiten en terugmonteren, maak dan wel foto's. Zal wel volgende maand ergens worden.

Ik heb geen enkele haast Bob ... ben nog druk aan het slopen. :)
molen934 wrote:
Ik heb zo een motor een keer ingebouwd gezien bij een 600. Deze reed echter nog niet. Deze was van de zoon van de man met de grijze Abarth 850TC (even zijn naam kwijt, heeft een garage in de buurt van scheveningen?).

Ik ken niemand in Scheveningen met een Abarth. Kan jij achter zijn naam of nog beter adres komen. Lijkt me leuk om eens te babbelen over deze projecten.
Time to create page: 0.123 seconds