Ik zal maar weer eens een update doen van de “Project Groene”.
Het is een tijd stil geweest van mijn kant maar dat wil niet zeggen dat er ook helemaal niets gebeurd is. Ik heb wel degelijk behoorlijke stappen gemaakt. In de eerste plaats heb ik een plank naast de auto neergelegd …
… en daar een heel nieuwe draadboom op gemaakt voor de “Groene”. Samengesteld uit de draadboom van de Seicento en de 600 met nog wat toevoegingen en ook uiteraard wat dingen weggelaten die ik niet nodig heb.
Dat was een paar dagen vechten en ik hoop dat er niet al te veel storingen in zitten.
De ophanging op de achterbalk is 1,5 cm naar links verlast omdat het blok anders niet in balans hing en het distributie deksel anders in de weg zat. Nu is ook zonder problemen de snaar te vervangen.
Binnenin heb ik een (voorlopige) ophangbeugel gemaakt om de versnellingsbak netjes uit te lijnen en mooi op hoogte te hangen.
Daarna een ophangbeugel gelast om de bak op te hangen. Deze gemonteerd met iets zwaardere rubbers. Ik hoop dat ze niet dreunen maar ik kan altijd nog terug naar de originele rubbers van de 600.